Tuesday, May 4, 2010

TEXTING... AGAIN.

I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. I do not care. 我不关心。Ik geef niet. Je ne m'inquiète pas. 나는 걱정하지 않는다. Ich interessiere mich nicht. Δεν φροντίζω. Non mi preoccupo. 私は気遣わない。Eu não me importo. Я не забочу. No me importa. How much more is there to possibly say about texting and driving?!



ORPAH. ORPAH.
Blessed Great Axe +5 = MUNDO!

2 comments:

Edgar(Danny) said...

Your post today was pure genius. There is no doubt about it. Paula Dean is screaming "Rawr I'm a raptor, hear me roar."

Taylor Berkey said...

Hahahahahaha you are my hero becca<3